کالوین کلین وان شوک مردانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 17 بهمن 1402
بازدید : 28
نویسنده : مدیر سایت

عطر اورجینال مردانه کالوین کلین وان شوک مردانه (سی کی وان شاک)


کالوین کلین بعد از معرفی کالوین کلین وان شوک مردانه (سی کی وان شاک) در سال 2011 طرفداران برندش را شگفت زده کرد. عطر اصل کالوین کلین وان شوک مردانه (سی کی وان شاک) بعد از عرضه به بازار عطر، علاوه بر شادی که برای طرفداران عطر و ادکلن به وجود آورد، به یک ادکلن پرفروش تبدیل شد و در لیست عطرهای محبوب و پرفروش فروشگاه های عطر قرار گرفت. ادکلن برند مردانه کالوین کلین وان شوک مردانه (سی کی وان شاک) محصول کشور ایالات متحده است.
عطرسازان هنرمند و مشهوری مانند آن گوتلیب، آی اف اف برای خلق رایحه خوشبو و ماندگار آن تلاش کردند. آنها با در اختیار داشتن بهترین مواد اولیه رایحه عطر را به وجود آوردند.
کالوین کلین وان شوک مردانه (سی کی وان شاک) CK One Shock for Men از عطرهای گروه بویایی شرقی ادویه ای است و ترکیبات متنوع و جذابی دارد.
برای قیمت عطر مردانه اصل به فروشگاه عطر مراجعه کنید. برای مشاهده اطلاعات کامل عطری که در این مقاله معرفی کردیم بر روی وان شوک مردانه کلیک کنید و از اطلاعات کامل عطر به همراه نظرات کاربران آن در مورد این عطر مطلع شوید.
این عطر گرم است. اسانس اولیه عطر شامل اسطوخودوس ، نارنگی یافا، خیار است. اسانس میانی عطر شامل ریحان ، هل ، فلفل ، گل اوسمانتوس است. اسانس پایانی عطر شامل روایح مشک ، کهربا، نعناع هندی ، تنباکو ، روایح چوبی است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com